Friday 14 June 2013

Keputusan Rayuan 12.00 Tgh !!!!

Assalamualaikum... 

Sebelum kita mula bercerita mari kita panaskan bdn ( terutama sekali jari-jemari )
Ya Allah bertapa takut nye ati ni... 
Tak tentu arah dibuatnya pagi-pagi buta ni ( 5.50 pg )
Hari ni keputusan rayuan untuk rayuan ke IPTA/ Politeknik Premier pada pukul 12.00 tgh...
Ya Allah bg la saya dapat tuk bahagian rayuan ini....
Memang berharap dan berdoa sangat-sangat...
Rsa ingin belajar semula sungguh bekobar-kobar dalam diri ini...
Bertamabah lagi rasa ingin , ingin ,ingin belajar apabila teringatkan result SPM ...
Bagi saya ini lah peluang nya untuk menebus kembali kesilapan yg t'terlanjur dibuat oleh saya mse SPM 2012 tahun lps...
Lagi , lagi , lagi bertambah , tambah , tambah ( apa pasal aku asyik ulang ayat byk kli ni ??? ) sdh bila tengok kwn-kwn dah msk belajar ....
Smlm kwn a.k.a JIRAN yg duduk sblh saya ketika di dalam kelas ( ala bergilir2 ari dgn sya x dtg sek. tu.. ) dye msg

         'Kte dh ada kt matrik nie ... alhamdullilah dpt kwn baik2 juga ... diorang tu gila2 juga ... teringat kt kau... kau doakan kite dpt menyesuaikan diri kt sini .. kite dpt catch up apa yg diajar... upu bila keluar ... kite dengar esok?hope sngt kau dpt ... semoga kita berdua dpt sambung belajar lagi....supaya menjadi insan yang berguna...'


Itu la msg yg JIRAN seblah saya anta smlm pd 3.36 pm....
T'rse sayu hati n sdh ....
Sdh dah x dew org nak gaduh dgn sya ( ala gaduh2 manja gitu...)
Ok la sampai sni dlu berita untuk pg ni ( ceh pe yg aku merepek ni teringin sgt nak jd pemberite lak pg2 ni ) ...
Harap SGT DPT tu rayuan ni (jgn lpe dokan saya ^-^ v)...

Assalamualaikum...


No comments:

Post a Comment